Mijn Afrika avontuur :) - Reisverslagen van Evy-Sam de Graaff - WaarBenJij.nu Mijn Afrika avontuur :) - Reisverslagen van Evy-Sam de Graaff - WaarBenJij.nu

Mijn Afrika avontuur :)

In de 3 maanden dat ik in Afrika zit, ga ik naar 3 landen. Ik begin mijn reis in het Krugerpark voor een aantal dagen wildlife spotten. Daarna vertrek ik naar Swaziland waar ik een aantal weken blijf, onderbroken door een weekje Mozambique. Na Swaziland reis ik via de kust van Zuid-Afrika richting Kaapstad waar ik nog een paar weken vrijwilligerswerk ga doen.

Recente Reisverslagen:

Evy-Sam

Hi, leuk dat je een kijkje neemt op mijn account. Ik vertrek in september voor de tweede keer naar Afrika. Via hier kun je mijn reis volgen!

Actief sinds 06 Aug. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1248

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 28 November 2017

Mijn Afrika avontuur :)

Landen bezocht: